19.9.2010

Beautiful blogger award

Kiitos Lumikki palkinnosta!

Elän ja kirjoitan blogiani täysin ulkona mistään verkostoista: en lue muiden blogeja, en käy lukupiirissä, en välitä vaikka saan jatkuvasti palautetta juonipaljastuksistani, minä vaan luen ja kirjoitan blogia! Siksi tällainen palkinto tuntuu hienolta. Olen siis oikealla tiellä ja aion jatkaa edelleen. Palkintoon liittyi velvollisuus kirjoittaa seitsemän paljastusta itsestäni. Tässä ne ovat:

1.
Aloitin kirjastossa käymisen jo ennen syntymääni. Meidän kulmille tuli kirjastoauto joka keskiviikko klo 18.30. Äitini vei minut sinne ja heti kun kynnelle kykenin, aloin käydä siellä itsenäisesti.

2.
Tämäkin liittyy kirjastoautoon. Siellä minua palvelivat kirjastoauton setä ja täti. Kun yläaste-ikäisenä kuulin heidän nimensä, olin valtavan pettynyt. Minulle he ovat vieläkin vain kirjastoauton setä ja täti.

3.
Lapsena rakastin kaikkia kirjoja, joita sain lukea. Meni siis Anni Swanit ja Merja Jalot sulassa sovussa Hardy-poikien ja Ellisin Nopsajalkojen kanssa. Erityisesti rakastin intiaanikirjoja!

4.
Yksi kirjallisen elämäni tähtihetkiä oli kun vietin yhdeksännen luokan viikon mittaisen TET-harjoittelun kirjastossa. Pääsin yhdeksi päiväksi jopa kirjastoautoon kirjastoauton tädin tilalle. Muistan vieläkin missä päin ajeltiin ja mitä jogurttia minulla oli eväänä!

5.
Olin pitkälle yli kahdenkymmenen ennen kuin luin Sinuhen ensimmäisen kerran.

6.
Pidän Paasilinnan, Tuurin ja Päätalon tuotannosta. En siis kaikista, mutta kaikilla heillä on ainakin joitain hyviä kirjoja.

7.
Olen insinööri.

Nyt pitäisi antaa palkinto seitsemällä muulle blogille. En voi sitä kuitenkaan tehdä, koska en seuraa muiden blogeja. Tämä saattaa kuulostaa itserakkaalta ja kiittämättömältä, mutta se ei ole tarkoitus. Yksinkertaisesti en vaan seuraa mitään muita blogeja. Siinäkään kyse ei varsinaisesti ole haluttomuudesta vaan siitä ettei minulla ole aikaa. Kaikki vapaa-aikani kuluu lukemiseen, sukututkimukseen ja liikuntaan.

1 kommentti:

aaglo kirjoitti...

Hyvä tunniste: minä :D